Bahaya Hamil di Luar Nikah "Waspadalah"

Simak" berkaitan cerita Bahaya Hamil di Luar Nikah "Waspadalah". (Petik Hikmah) 


Laki2/Suami/Ayah......??? "marah ketika mengetahui anak perempuannya hamil" 

Ayah : “Siapa Laki2 itu,” '''sedangkan si ibu menangis. ........... “Suruh dia datang kesini!” 

Si anak pun menelepon laki2 yang menghamilinya. dan Setengah jam kemudian sebuah mobil Ferrari merah berhenti di depan rumah. 

Seorang lelaki separuh baya keluar dari mobil, memberi salam lalu masuk kerumah. Lelaki itu berhadapan dengan ibu dan ayah perempuan yang telah dihamilinya. 

Dia berkata, 
“Saya lelaki yang telah menghamili anak anda. 
Tapi terus terang, saya tidak dapat menikahi anak anda, karena isteri saya tidak mengizinkan" tapi bagaimanapun juga, saya akan bertanggung jawab. 

Sekiranya jika anak anda melahirkan seorang bayi perempuan, 
saya akan wasiatkan untuknya dua buah supermarket, sebuah hotel dan uang tunai 5 milyar rupiah. 

dan Sekiranya jika dia melahirkan anak lelaki, saya akan wasiatkan untuknya 2 buah kilang minyak, 2 buah supermarket, 2 buah hotel dan uang tunai 10 milyar rupiah. 

Tapi apabila anak anda keguguran, apakah yang harus saya lakukan?” 

Sang ayah berfikir sedangkan Si ibu berhenti menangis. 
Akhirnya sambil menepuk bahu lelaki itu, 

sang AYAH berkata, “Kalau keguguran, kamu coba lagi ya !!. 

yg seyum, jangan lupa LIKE. ato Komen AMIN mudah2 anda selalu diberi KESAHATAN

Berhati2 lah" Bahaya Hamil di Luar Nikah "Waspadalah"